Yra du skirtingi ir įdomūs el. komercijos augimo aspektai. Pirmiausia, žaidimai kaip įprasta dominuoja aplikacijų srityje, bet aplikacijų ateitis priklauso ne nuo to, ką vartotojas galės žaisti, bet nuo to, ką vartotojas galės nusipirkti, naudodamas aplikaciją. Tai atveria dideles galimybes vidutiniams pardavėjams internetu įžengti į rinką. Perėjimas bus nuo inovacijų kurias siūlo aplikacijos prie papildomos vertės suteikimo ir patogumo tiek perpardavėjams, tiek pirkėjams.
Antra, nors internetinė mažmeninė prekyba nėra naujovė, tačiau mobili internetinė prekyba – yra. Ir dabar yra tinkamas laikas apie tai pasvarstyti rimtai.
Per Kalėdinį pirkinių laikotarpį iš visų 2014 metų pirkimų, 31% jų buvo atlikti per mobiliuosius įrenginius. Jeigu parduodate internetu, tačiau nesiūlote mobilaus apsipirkimo, kiek pardavimų prarandate? Visi internetinių pardavimų aspektai klesti, tačiau mobilūs pardavimai suteiks jūsų pardavimams aukštesnį lygį.
Kada el. komercija taps mob. komercija?
Kai įžengėme į 2014-iuosius, mobilieji internetiniai pardavimai buvo buvo tik prekių apžiūrai, tyrinėti jas, palyginti, tačiau internetinis pirkimas buvo vykdomas per paprastą arba nešiojamą kompiuterį. 2014-ųjų pagaiboje, pamatėme didelį šuolį internetinių pirkimų nuo prekių apžiūros iki užsakymo užbaigimo per mobiliuosius įrenginius. Ir ne tik per planšetes, svarbus šuolis aukštyn buvo atsiskaitymas išmaniaisiais telefonais. Apibendrinant mobilių pardavimų augimą – 2013-ais metais planšetės pirmavo prieš išmaniuosius telefonus santykiu 2 su 1. 2014-aisiais – naudojimas yra apyligis ir 2015 pabaigoje išmanieji telefonai yra pasiruošę aplenkti planšečių naudojimą – ar jūs tam pasiruošę?
Kodėl mob. komercija?
Patogumas. Paprasta ir aišku – prieš kelis metus aplikacijos ar tinklapiai, siūlantys internetinį apsipirkimą, ar netgi konkrečiai mobilų apsipirkimą, buvo sudėtingi naudoti, arba net neįmanomi naudoti. Tačiau dabar jie yra optimizuoti ir apsipirkimas yra paprastas. Pirkėjai apsipirks ten, kur jiems tai padaryti yra patogiausia. Pagal Jay Fiore žodžius, „Mobilūs pardavimai, kurie 2014-aisiais sudarė vos ketvirtį internetinės mažmeninės prekybos, 2018-ais metais užims beveik pusę visų internetinių pardavimų. Tai yra tris kartus greitesnis augimas, kai ne mobilūs internetiniai pardavimai auga vos 31%“.
Ką visa tai reiškia?
Planuojama, kad mobilūs pardavimai 2015 metais pasieks 107 milijardų eurų. Taigi, jei jūs vykdote pardavimus internetu, tada jūsų pirkėjai (tiek B2C, tiek B2B) tikėsis turėti galimybę apsipirkti iš jūsų per tinklapį pritaikytą mobiliems įrenginiams arba mobilių pardavimų aplikaciją. Todėl į šio klausimo sprendimą jūsų verslui jau šiandien reikia orientuotis.
Pasitarkite su BUSINESS PROMOTION komanda šiandien apie jūsų galimybes naudoti mobilius pardavimus jūsų versle.